Bajskovdeluxe

Alla inlägg under maj 2011

Av felicia - 31 maj 2011 21:22

bara det där med alex blogg och det, men iallafall alex har fixat men header tack så gätte mkt alex.

Av felicia - 31 maj 2011 21:08

klick här för att komma till alex blogg!

Av felicia - 31 maj 2011 20:52

Japps rubriken säger det jag ville säga BYE.

Jag bloggar imorron tror jag, somsagt jag bloggar när jag känner för det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av felicia - 30 maj 2011 15:13

Hejsan!

Jag tänkte ha veckans blogg.

Regler:

 Du får komentera hur många gånger du vill att du är med.

Du får gärna skriva på din blogg att jag har veckans blogg för du har du större chans att vinna.

Tävlingen slutar den 6/6.

Bloggar mera sen när jag kommer hem för att just nu så är jag på klubben bye.



Av felicia - 28 maj 2011 22:27

Hejsan.

Rösta på mig på alex header tävling snälla snälla snälla hennes blogg heter http://onlyalexandra.bloggplatsen.se och hon e en jätte bra bloggare. Bye.

   Inte för att jag ska gå och lägga mig än men.....................jag pallar inte skriva det sen så godnatt,

glömm inte att rösta på mig på http://onlyalexandra.bloggplatsen.se

Godnatt alla coolingar men ni är ju coola för ni läser min blogg Bye.

Av felicia - 28 maj 2011 20:30

Hejsan just nu är jag hos Lina   fast hon e nere och äter. Igår efter att jag kommit hem från lägret så................va jag med Cornelia och Andrea, vi cyklade runt lite och va hemma hos Andrea. Och idag så har jag varit med Lina vi har gjort lite olika saker. 5 dagar kvar tills jag ska till lisseberg. Nu kom Lina upp HEHE.

På lägerskolan så padladde vi vi badade och metade och sånt kul.

Bye.   Lina är galen.

Av felicia - 27 maj 2011 20:47

Grattis på födelsedagen Moa  .

Moa går i min klass och hon fyller år idag.

bloggar mera imorron. Godnatt coolingar som läser min blogg, eller inte direkt godnatt men jag pallar inte skriva det sen så jag skriver det nu. Bye  .

Av felicia - 27 maj 2011 20:40

Fråga:Hur gammal är jag?

Om du svarar rätt så kommer jag och länka din blogg i ett inlägg

Ovido - Quiz & Flashcards