Bajskovdeluxe

Direktlänk till inlägg 8 juni 2011

Ser på film

Av felicia - 8 juni 2011 21:46

Hello :D


Just nu ser jag på flilm. Jag har gjort en till blogg på blogg.se så detta kommer att bli min reserv blogg men jag kommer inte börja blogga på den än och jag har inte gjort ett ända inlägg  har ingen snygg design och jag har ingen header men här kan ni hitta den http://livetsomfelicia.blogg.se.

Just nu regnar det pip mkt.  .

Innan idag efter skolan så spelade jag gitarr med corre och Emma , corre har faktiskt en blogg tillsammans med en som heter Elina den heter http://bestisarnasliv.blogg.se.

Bye. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia - 22 juni 2011 22:28

Hej!   Jag kommer inte alls att blogg mkt på denne bloggen, men jag har en till och den hittar ni H Ä R .   Ni kan gärna läsa den bloggen     KRAMAR/FEFFE <3<3<3<3<3<3 ...

Av felicia - 21 juni 2011 09:01

Hejsan, deta börjar bli jobbigt nu för jag skriver på 2 bloggar. Nu så sitter jag på klubben och är inne på fb. Idag så ska vi till tolvåkersbadet, det bestämde vi igår :D Jag pallar inte skriva mera nu. Skriver förmodligen när jag kommer h...

Av felicia - 20 juni 2011 15:54


Hej!   Jag får vell ha kvar denne bloggen, det var några som ville det men jag kommer skriva på båda bloggarna, min andra blogg hittar ni här . Det kommer bli jobbigt att blogg på båda bloggarna men det klarar jag. Jaaaaaaa idag så har jag va...

Av felicia - 19 juni 2011 11:17

Hej, nu vet jag inte om jag ska blogga på denna bloggen mer ? KOMENTERA VAD NI TYCKER!!! Min andra blogg hittar ni HÄR KRAM/FEFFE ...

Av felicia - 16 juni 2011 08:33

Hej nu så ska jag ha bloggpaus i 3 dagar. ha de//feffe   Ps. nu så är jag på klubben, Lowa sitter brevid mig   . ...

Skapa flashcards