Bajskovdeluxe

Alla inlägg den 24 april 2011

Av felicia - 24 april 2011 10:45

Hej bloggen idag ska  jag kanske va med alexandra

i så fall vett jag inte riktigt vad vi ska göra.

Igår så städa jag (tråkigt) för att vi skulle ha gäster, det var kul.

Men innan jag började städa så va jag ute med min lillsyra (Liv),

det va ganska roligt.

Jag spelar handboll och jag tycker att det e roligt.

Föra helgen så spelade jag och mitt lag potatiscupen den spelas i Allingsås

vett inte riktigt vart det ligger men jag tror det ligger en bit utanför Göteborg, men i alla fall så vann vi alla matcher vi spelade även finnalen i A slutspel.

Och i förgår så spelade vi påskacupen där vi kom till A slutspel och vann finalen.  Här kommer en  bild på mig och mitt handbollslag.  


 

Av felicia - 24 april 2011 00:30

Ja rubriken säger det mästa men det va igentligen alexandra som fixa det,

tack alex.

 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards