Bajskovdeluxe

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av felicia - 2 juni 2011 16:30

Hej jag har presic varit och shoppat på center syd. Jag köpte skolavslutnings klädder. Och ni som vill att jag ska ta bort min blogg och vf läser ni den då, men vett ni vad jag tänker inte ta bort min blogg jag tänker inte lyssna på er som vill det, haha så ÄGDAAAAAAAAAAAA ni blir nu mohahahaaha. Vad gör ni annars idag då själv så ska jag nog inte göra ngt mera idag. Det kanske kommer bilder på det jag köpte. Förlåt för att jag inte bloggar så mkt men antingen så pallar jag inte eller så hinner jag inte, bara så att ni vett.

Imorron så ska jag till lisseberg med tjejgruppen det ska bli KUL, och så ska en som gick i våran klass när vi gick i 3:an hon heter Imené hoppas att vi ses där.

Jaja nu har jag inget mera att skriva så bye.

KRAM/FEFFE

   Haha tog en bild sen i vintras när jag åkte skidor.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards