Bajskovdeluxe

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av felicia - 4 maj 2011 20:03

Hej vad görs today? Min dag i skolan såg ungefär ut såhär:matte,engelska,rast,svenska,teknik,lunch,svenska prov,skriva rent en fred och frihet text,matilda våran lärarstuden läste i boken fröken europa som vi håller på att jaobba med och sen va det slut. Efter skolan så skulle jag ha gitarr, jag gick ditt med marcos för att han har trumpet samtidigt som jag har gitarr. Sen efter gitarren så skulle pappa komma och hämta mig men han va typ en kvart sen när han skulle hämta mig (hihi)  .  Och för en stund sen blev jag klar med läxan. Har inte så mycket mera att skriva nu så bye.  

KRAM/FEFFE

Tänkte bara vissa den låten vi hade på talangjakten, vett inte riktigt om det funkar men det får jag väl se för det e något fel på den.

Av felicia - 4 maj 2011 16:50

bara så ni vett det inlägget jag skrev det va inte min häst eller så jag kopierade det från en kompis blogg min det var inte hennes häst heller:D

Av felicia - 4 maj 2011 16:43

Va med i veckans blogg kanske på matildas blogg http://matildaqronqvist.se

Hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards