Bajskovdeluxe

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av felicia - 8 maj 2011 13:54

Hej jag e lessen men jag måste nog ta bort bloggen för att den e helt konstig och när jag ändrar mina inställningagr så tar den bort allt som jag gjort sorry. Det här blir nog det sista inlägget men det e inte säkert jag kanske an fixa det bye :(.

KRAM/FEFFE

Av felicia - 8 maj 2011 11:25

Hejsan, förlåt att jag inte bloggade igår men jag han inte. Vad ska ni göra idag själv ska jag kanske va med sofia sen.Igår så va jag på vårmarknaden och sålde biljetter till askungen i Hög med tjejgruppen men vi fick inte sålt så många :( ,men på vårmarknaden så tittade jag också på när LL dancestudio dansade dem e gätte  duktiga tycker jag. Och sen efter vårmrknaden så hade vi gäster det va kul, dem hade med sig deras hund också hunden e gätte gulig, den heter Amy. Ja nu har jag inget mera att skriva så ha en trevlig söndag bye.  

KRAM/FEFFE

 


Ovido - Quiz & Flashcards