Bajskovdeluxe

Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

Halloj

Av felicia - 22 maj 2011 20:03

Halloj jag bloggade aldrig igår så jag skriver vad jag gjorde igår. Igår:Först så vaknade jag sen så ringde jag till corre och fråga om vi skulle va och hon kom till mig sen så satt vi vad datan sen ringde vi till sofia och så stack vi till henne och badade i hennes pool, sen stack jag och corre hem till mig och åt lunch typ och efter det åt vi glass, sen ringde vi till sofia igen och så va vi med henne men sen så gjorde vi smothie och efter att vi hade drukit upp våran smothie så jobbade vi i min trädgård och det var inget lät jobb men såklar så fick vi pengar för det, 40 kr i timmen ,  men sen så stack vi ut med min lilla syrra, sen så stack vi hem till mig igen och såg på en film, sen så sovde jag och corre över hos mig. Ja det var typ det mästa som jag gjorde igår men jag kommer inte ihåg allt. Idag: jag och corre vaknade sen så åt vi frukost, sen ringde vi till Sofia och då stack jag corre och sofia till nova, vi skulle handla skolavslutningskläder men jag köpte inget, efter nova så stack vi till mig och jobbade i trädgården igen och vi fick också 40 kr i timmen efter det så stack dem. Nu sitter jag här och gör nästan ingenting :P. Just det ja glömde att skriva att vi ska på läger skola om två dagar jippi, och sen så ska jag och några till till lisseberg med tjejgruppen den 3/6 FUNNNNNNNNY.

Okaj Bye

KRAM/FEFFE



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia - 22 juni 2011 22:28

Hej!   Jag kommer inte alls att blogg mkt på denne bloggen, men jag har en till och den hittar ni H Ä R .   Ni kan gärna läsa den bloggen     KRAMAR/FEFFE <3<3<3<3<3<3 ...

Av felicia - 21 juni 2011 09:01

Hejsan, deta börjar bli jobbigt nu för jag skriver på 2 bloggar. Nu så sitter jag på klubben och är inne på fb. Idag så ska vi till tolvåkersbadet, det bestämde vi igår :D Jag pallar inte skriva mera nu. Skriver förmodligen när jag kommer h...

Av felicia - 20 juni 2011 15:54


Hej!   Jag får vell ha kvar denne bloggen, det var några som ville det men jag kommer skriva på båda bloggarna, min andra blogg hittar ni här . Det kommer bli jobbigt att blogg på båda bloggarna men det klarar jag. Jaaaaaaa idag så har jag va...

Av felicia - 19 juni 2011 11:17

Hej, nu vet jag inte om jag ska blogga på denna bloggen mer ? KOMENTERA VAD NI TYCKER!!! Min andra blogg hittar ni HÄR KRAM/FEFFE ...

Av felicia - 16 juni 2011 08:33

Hej nu så ska jag ha bloggpaus i 3 dagar. ha de//feffe   Ps. nu så är jag på klubben, Lowa sitter brevid mig   . ...

Ovido - Quiz & Flashcards